Tuesday, July 21, 2009

JUNIOR CIRCUIT - SELANGOR LEG

PERHATIAN KEPADA SEMUA PEMAIN DI BAWAH PROGRAM LATIHAN AA & AAA



Roll off untuk junior circuit - Selangor leg akan diadakan pada 22/07/2009 (RABU) jam 8 malam di Ole-Ole Superbowl Seksyen 24 Shah Alam.Seramai 14 orang pemain akan dipilih.4 orang pemain U12, 8 orang pemain Graded dan 2 orang pemain Open. Yuran sebanyak RM 30 akan dikenakan dan pemain akan bermain sebanyak 5 game.Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian 03-55411064.

12 comments:

  1. Admin, please say hello and thank you to "MAY" for me please!

    ReplyDelete
  2. Aishah,

    Sebagai Administrator STBA04, tolong siarkan nama2 Youth Bowlers yang akan di sponsorkan olih USPT ke Junior Circuit Selangor.

    Ini adalah taggongjawab anda kepada USPT Selangor dan juga kepada semua paid up youth members of STBA04.

    Since STBA04 dah ada Blog, dan jikalau STBA04 betul2 jujur dan telus, saya minta nama2 itu di senaraikan

    ReplyDelete
  3. OPEN
    -Muhd Aizudeen Mustaqim Mohd Nila
    -Amir Din Imran Aminuddin

    UNDER 12
    -Muhd Haikal Khairi Hassan
    -Glen Johan Lim
    -Ayra Nur Jehan Aminuddin
    -Nur Syafiqah Hashim

    GRADED
    -Natasha Mohd Roslan
    -Nur Ain Izzani Zulkharnain
    -Nur Filza Mohd Noor Azimi
    -Nor Azura Ramli
    -Julian Yan
    -Syahmi Aiman
    -Muhd Syafiq Syahmi Suhaimi
    -Sean Lim Ri-Hunt

    Tahniah kepada yang terpilih dalam roll off Rabu lepas..Gud Luck & High Score

    ReplyDelete
  4. TQ & to the Bowlers GOOD LUCK & HIGH SCORES

    ReplyDelete
  5. Bukan semua training kat ole2..ada budak AAA yang training kat u-bowl pun terpilih jugak.

    ReplyDelete
  6. Oh ic, kira2 semua yang AA dan Under 12 tu training di Ole Ole lah?

    ReplyDelete
  7. Yang AA memang training kat ole2..

    ReplyDelete
  8. huhu..adat manusia lah..depan ckp lain..blakang ckp lain..tak boleh tengok orang lain lebih sikit..
    saya nasihatkan parents supaya takyah la terpengaruh dengan parents lain..kalau rasa itu yang terbaik utk anak2,buat lah..jangan sebab parents lain hantar,kite hantar..parents lain bangkang,taknak hantar,kita pun taknak hantar..kesian kat anak2 tu..dorg yang jadi mangsa....

    ReplyDelete
  9. Puan Tinie,jangan peduli lah orang2 macam niih. Mereka sumer lalang. Asalkan puan ada princip dan berpegang teguh pada princip itu, insya'allah anakPuan akan maju kehadapan.

    Lagi pun klau setakat main untuk Selangor, nak kemana. Kalau anak Puan betul2 handal, bila tepat pada waktu nya nanti, bayar duit National Youth punya Roll-Off. Kalau dia bolih mencapai taraf average yang hendaki MTBC sudah tentu dia di serap masukuntuk National Youth.

    So jangan peduli sangat pasal orang2 yang hanya berani dari belakang sahaja. Tapi cakap tak serupa bikin punye!

    ReplyDelete
  10. antara bowlers AA yang berjaya ke final Selangor Leg..

    NORA LYANA NASTASIA - AVE 175
    AYRA NUR JEHAN - AVE 174
    MUHD HAIKAL - AVE 157

    tu baru AA..belum AAA dan yang training under SUKMA..saya rasa mereka dah ada banyak kemajuan..dan rasanya apa yang botak cakap tu tak sama pun..jangan nak tengok yang tak boleh perform je..yang berjaya ni taknak plak sebut..

    ReplyDelete
  11. salam

    oooo. baru aku tau si zainal n famili ingat 'may'
    wat score adalah aku.

    aku baru call stba tanya aisyah sape yg wat score tu rupenye itu budak yang slalu lepak kat ole2.aku rasa klaka la sbb korg ingat die.sori la bro sumo org ingat ko kesian kat orang lain wat hal ko yang kena.
    tapi takpe aku akan muncul satu hari nanti
    ko tak penah jumpa aku lagi zainal. tapi takpe satu hari kita akan jumpa zainal ooi.. ko blum kenal aku sape lagi.. ingat kita akan berjumpa k. hahahahahahahaha
    wassalam

    ReplyDelete
  12. Hmmmmm tak pernah jumpa ko ya? Bagus! Aku pun takde niat nak berjumpa atau berkenalan dengan orang seperti awak.

    ReplyDelete